26 Aralık 2013 Perşembe

Yakalanan Şahsın Sorgu Tutanağı



T.C.

……..

ASLİYE CEZA MAHKEMESİ

DEĞİŞİK İŞ KARAR

DEĞİŞİK İŞ NO : 2013/…. D.İş

HAKİM : ………………………….

KATİP : ………………………….

… Yakalama Bürosu’nun ../../2013 tarih ve 2013/… yakalama sayılı yazısı ekinde …. Asliye Ceza Mahkemesi’nin ../../2013 tarih ve 2013/… sayılı tutuklama müzekkeresi sonucu yakalanan şüpheli mevcuden gönderilmiş olmakla huzura alındı, açık yargılamaya başlandı. Kimlik tespitine geçildi:

SANIK : … ….(TC Kimlik No:……), … ve … oğlu, ../../.. …. doğumlu, …nüfusunda kayıtlı. … adresinde oturur … işiyle uğraşıyor, aylık geliri 900 TL, Evli, 1 çocuklu, beyanen sabıkalı.

Reşadiye … Ceza Mahkemesi’nin ../../2013 tarih ve 2013/…. sayılı yakalama emrindeki bilgileri okundu.

Sanığa soruldu:Doğrudur benim adıma çıkarılmıştır dedi.

Talimat yazısı ve ekleri okundu. Sanığa üzerine atılı suç anlatıldı.

Sanığa 5271 Sayılı CMK.nın  147. 150. 191. maddelerindeki hakları anlatıldı.

Sanıktan soruldu: Ben haklarımı anladım, avukat tutmak istemiyorum, baro tarafından müdafii tayin edilmesine de gerek yoktur, susma hakkımı kullanmayacağım, savunmamı kendim yapacağım dedi.

Duruşmadan bağışık tutulmayı talep etmiş olmakla;

SANIK SAVUNMASINDA: Suçlamayı kabul etmiyorum, ….

Suçsuzum, öncelikle beraatime karar verilmesini mahkemece aksi kanaate varıldığı taktirde hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmesini talep ederim, dedi.

CMK. 231  maddesindeki hakları anlatıldı.

Sanıktan soruldu: Ben öncelikle beraatime karar verilmesini talep ederim. Eğer mahkeme aksi kanaatte ise hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmesini talep ederim, dedi.

G.D

Sanığın savunmasının alınmış olduğundan başkaca suçtan tutuklu veya hükümlü değilse SERBEST BIRAKILMASINA,

Evrakın ikmali için Cumhuriyet Başsavcılığına gönderilmesine itirazı kabil olmak

Üzere karar verildi. tarih

Katip …….

Bunu açabilmek için bilgisayarda uyap editör kurulu olması lazım. Uyap editör indir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Katip Destek Hilal Oyun Guven Mermer