Yazılı sınav sonrasında sözlü sınava katılmaya hak kazanan adaylar, 07/10/2013 tarihine kadar aşağıdaki belgeleri Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü İcra ve İflas Hizmetleri Daire Başkanlığına getirmeleri veya masrafını ödemek şartıyla mahalli Cumhuriyet başsavcılıkları aracılığıyla Acele Posta Servisi (APS) yoluyla göndermeleri gerekmektedir:
1- Öğrenim belgesinin veya çıkış belgesinin (ön lisans mezunu olup bu mezuniyetleri dışında lisans mezunu olanların da ayrıca bu mezuniyetlerine ilişkin öğrenim belgesinin) aslı veya kurumca (müracaat mercilerince) onaylı örneği,
[ads1]
2- 6x9 ebadında iki adet fotoğraf,
3- Mal bildirim belgesi,
4- İcra Müdür ve İcra Müdür Yardımcılığı Sınavı Başvuru Formu,
5- İlgililer tarafından bilgisayar veya daktilo ile doldurularak imzalanan fotoğraflı iki adet “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu”,
6- Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılı beyan.
* Sözlü sınav tarihi, saati ve yeri Adalet Bakanlığı internet sitesinden ayrıca duyurulacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder